ח"כ סטרוק: "אני לא מאמינה שבנט וסער ישענו על תומכי טרור"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ סטרוק: "אני לא מאמינה שבנט וסער ישענו על תומכי טרור"

    ח"כ אורית סטרוק בריאיון ל'קול חי': "ממשלת "השינוי" שמנסים כעת להקים היא ממשלת יצור כלאיים של אג'נדות הפוכות; הממשלה הקיימת כיום לא מתפקדת בגלל ה'פטנט' הפריטטי הזה. זו ממשלת שיתוק וזה מה שצפוי גם לממשלה שלהם"

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    18:03
    13.05.24
    נתי קאליש No Comments on לא מעכלים את האובדן: בביאלא נערכים להכתרת ה'ממשיך'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) אינה מאמינה שתקום ממשלה בראשות בנט שתישען על חברי הכנסת הערבים: "אני לא חושבת שאפסו הסיכויים להקמת ממשלת ימין. אין באמת אפשרות אחרת. ממשלת "השינוי" שמנסים כעת להקים היא ממשלת יצור כלאיים של אג'נדות הפוכות. זה אפילו יותר גרוע ויותר דעות הפוכות מהליכוד וכחול לבן – שגם זה לא הצליח והממשלה כיום לא מתפקדת בגלל ה'פטנט' הפריטטי הזה. זו ממשלת שיתוק וזה מה שצפוי גם לממשלה שלהם".

    בשיחה עם בצאל קאהן במהדורת הבוקר, מסבירה סטרוק: "נניח שהם יצליחו לחיות ביחד –  עדיין הם לא יכולים להקים ממשלה בלי להישען על המפלגות הערביות הקיימות כיום בכנסת, שבהן חברים תומכי טרור. מפלגות שמייצגות את הגרועים שבאויבינו ומחבקות מחבלים. אני לא מאמינה שבנט וסער יוכלו לחיות עם זה מבחינה מצפונית".

    סטרוק נשאלה האם גוש מתנגדי נתניהו לא יסכים לעשות את זה ולו רק בכדי לסיים את שלטונו של נתניהו? "אז בגלל שנמאס להם הם ילכו למסור את ההגה של המדינה לאויבי ישראל? בשביל זה הקמנו את המדינה והקרבנו כל כך הרבה? שונאי ישראל שמנסים כבר יותר ממאה שנים להעיף אותנו מכאן ולפגוע בנו הם בוודאי הרבה יותר גרועים מכל השמאל הקיצוני ככל שיהיה. לתת להם להחזיק בהגה השלטון ולהשיג דרך זה את כל מה שהם לא הצליחו להשיג בדרך של האלימות – זה אובדן עשתונות ערכי שאני לא מאמינה שבנט או סער יוכלו להיות שותפים לו. לא משנה אם בנט, סער, נתניהו או מי שזה לא יהיה שרוצה לעשות את זה".



    0 תגובות